Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Čarobni Božič so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino Čarobni Božič (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Zidarstvo Iztok Klančar s. p., matična številka: 1010727000, davčna številka: SI30788293. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja (po dogovoru).
KAKO KUPOVATI
V podjetju Iztok Klančar s. p. se trudimo, da je nakup zelo enostaven. Zato smo Vam pripravili spletni obrazec, preko katerega lahko oddate naročilo. Obrazec spletnega naročila je zasnovan tako, da so podatki izključno za eno pismo, lahko pa oddate neomejeno število naročil.
Z naročilom preko spleta nimate dodatnih stroškov naročila.
Ko bo naročilo oddano, boste avtomatsko prejeli e-mail s podatki za izvedbo plačila – po sistemu predračuna. V primeru, da se zgodi, da katera od komponent ni na zalogi, Vas bomo o tem obvestili.
Cene navedene na spletni strani www.carobni-bozic.si veljajo do preklica oziroma spremembe, katera bo objavljena na posameznem prodajnem artiklu.
VAROVANJE PODATKOV
Iztok Klančar s. p. (v nadaljevanju spletna trgovina Čarobni Božič) je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov oziroma kupcev.
Za potrebe poslovanja na spletni strani www.carobni-bozic.si zbira naslednje uporabnikove podatke (za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo):
- ime in priimek (plačnika, otroka, naslovnika),
- naslov in kraj bivanja (plačnika, otroka, naslovnika),
- naslov elektronske pošte.
Čarobni Božič podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Morebitno razkritje uporabnikovih podatkov:
Podatke, ki jih vnesete na spletni strani www.carobni-bozic.si ali posredujete po telefonu ter elektronski pošti bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov družbe Čarobni Božič.
Pogodba oziroma račun bo shranjen na sedežu podjetja Iztok Klančar s. p.. Kupec prav tako dobi svojo kopijo računa. V primeru, da kupec izgubi račun (ki je hkrati garancija) lahko pridobi kopijo le tega ob pisni prošnji na navedenem sedežu podjetja.
VRAČILO BLAGA IN GARANCIJA
VRAČILO BLAGA
Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec vrne v roku štirinajstih (14.) dni od prejema blaga. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.
Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14.) dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči na e-naslov info@carobni-bozic.si, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelke pa mora nato vrniti v roku tridesetih (30.) dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi na svoj e-mail. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupcu bo kupnina vrnjena na TRR račun v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu vrnjenega blaga, brez da kupec to zahteva.
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Priložite kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Iztok Klančar s. p., Smelijevo naselje 57a, 1386 Stari trg pri Ložu. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Za vsa dodatna vprašanja nam pišite na info@carobni-bozic.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi Vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA
NAČIN PLAČILA
- bančno nakazilo – po sistemu predračuna
- vpis kode z akcijskih kuponov, ki so plačani pri ponudniku kuponov
DOSTAVA BLAGA
- Pošta Slovenije
Naročila sprejemamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu (razen v primeru, ko spletna stran www.carobni-bozic.si ne deluje). Naročila so načeloma obdelana v dveh (2) delovnih dneh in najkasneje v petih (5) delovnih dneh in se na pošto odpremljajo najmanj 1x tedensko. V izjemnih primerih povečanega števila naročil, se lahko čas obdelave vašega naročila tudi podaljša.
V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 30 delovnih dni oziroma se realizira takoj, ko je možno, o čemer bo kupec tudi obveščen.
Pismo dostavlja Pošta Slovenije.
STROŠEK DOSTAVE in PAKIRANJA (enoten za celo Slovenijo)
Strošek dostave velja po – na datum oddaje pisma – veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
PRITOŽBE IN SPORI
Trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem (trgovino) lahko poveže preko spletnega naslova: info@carobni-bozic.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@carobni-bozic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.